Home » , , , , » Jawatan Kosong Majlis Daerah Perak Tengah (MDPT) - 14 Februari 2018

Jawatan Kosong Majlis Daerah Perak Tengah (MDPT) - 14 Februari 2018

Iklan jawatan kosong Majlis Daerah Perak Tengah (MDPT) | Jawatan kosong terkini di Majlis Daerah Perak Tengah (MDPT) Februari 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi kerja kosong di Majlis Daerah Perak Tengah (MDPT). Butiran iklan jawatan kosong adalah seperti berikut:

1. PEGAWAI TADBIR N41- Pengurusan
2. PEGAWAI TADBIR N4 - Kesihatan Persekitaran
3. PEGAWAI TADBIR N41 - Perancang Pembangunan
4. PEGAWAI TADBIR N41 – Penilaian dan Pengurusan Harta

Tarikh tutup permohonan 14 Februari 2018
Lokasi : Perak
Sektor : Kerajaan

Cara Permohonan
i. Permohonan jawatan yang ditawarkan hendaklah dipohon melalui sistem permohonan jawatan kosong di http://egerbang.perak.gov.my/vacancy
ii. Permohonan yang telah lengkap perlu dicetak dan disahkan beserta salinan sijil dan transkrip atau keputusan peperiksaan yang telah diperolehi, kad pengenalan, sijil kelahiran yang disahkan dan sekeping gambar berukuran passport.
iii. Permohonan daripada calon-calon yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan/ Pihak Berkuasa Tempatan / Badan-badan Berkanun hendaklah dibuat melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut perintah Am Bab ‘A’ 21. Permohonan yang tidak menurut peraturan dalam borang akan ditolak.
iv. Permohonan yang lengkap hendaklah dihantar kepada:

Yang Dipertua
Majlis Daerah Perak Tengah
Kompleks Majlis Daerah Perak Tengah
32610 Seri Iskandar

Jawatan Kosong Majlis Daerah Perak Tengah (MDPT)

Iklan jawatan dan permohonan secara online disini