Home » , , , , » Jawatan Kosong Pensyarah J41 di Kolej Universiti Insaniah (KUIN) - 12 Januari 2017

Jawatan Kosong Pensyarah J41 di Kolej Universiti Insaniah (KUIN) - 12 Januari 2017

Iklan jawatan kosong kerajaan terkini Kolej Universiti Insaniah (KUIN) | Jawatan kosong terkini di Kolej Universiti Insaniah (KUIN) Januari 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi kerja kosong di Kolej Universiti Insaniah (KUIN). Butiran adalah seperti berikut:

1. JURUTERA J41

Tarikh tutup permohonan pada 12 Januari 2017
Lokasi : Kedah
Sektor : Kerajaan

Calon hendaklah memohon secara online di laman web ecampus.insaniah.my/rekrut. Permohonan yang lengkap hendaklah dihantar dengan mengemukakan maklumat diri (Resume) beserta sekeping gambar berukuran passport dan salinan sijil-sijil berkaitan yang disahkan beserta Wang Pos sebanyak RM5.00 di atas nama Bendahari Kolej Universiti INSANIAH. Borang dan dokumen berkenaan hendaklah dicetak dan dipos/ dihantar ke alamat berikut:

PENDAFTAR,
Kolej Universiti INSANIAH,
Kuala Ketil,
09300 Kuala Ketil,
Kedah Darul Aman.

Calon-calon yang disenaraipendek sahaja yang akan dipanggil temuduga. Permohonan dianggap TIDAK BERJAYA sekiranya tidak menerima apa-apa maklumbalas dalam tempoh enam (6) bulan dari tarikh tutup permohonan.

Jawatan Kosong Kolej Universiti Insaniah (KUIN)

Iklan jawatan dan syarat permohonan disini
Permohonan jawatan secara online disini