Home » , , , , » Jawatan Kosong Perbadanan Kemajuan Perusahaan Kayu Sarawak (PUSAKA) - 14 Mac 2016

Jawatan Kosong Perbadanan Kemajuan Perusahaan Kayu Sarawak (PUSAKA) - 14 Mac 2016

Jawatan kosong terkini di Perbadanan Kemajuan Perusahaan Kayu Sarawak (PUSAKA) Mac 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan seperti berikut di Perbadanan Kemajuan Perusahaan Kayu Sarawak (PUSAKA) sebagai:

1. PENOLONG PUSTAKAWAN S27
2. PEMBANTU HAL EHWAL EKONOMI E17
3. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN DAN OPERASI) N17

Tarikh tutup permohonan pada 14 Mac 2016
Lokasi : Sarawak
Sektor : Kerajaan

Cara Memohon
a. Semua permohonan hendaklah disertakan dengan gambar berukuran passport, salinan surat beranak, kad pengenalan, sijil-sijil keputusan peperiksaan dan sijil tamat persekolahan yang telah disahkan.
b. Permohonan daripada pegawai-pegawai Kerajaan, Badan-Badan Berkanun dan Kuasa Tempatan hendaklah dibuat melalui Ketua Jabatan masing-masing. Permohonan hendaklah dikemukakan bersama penyata Perkhidmatan dan laporan Sulit daripada Majikan.
c. Semua permohonan hendaklah ditulis Nombor Rujukan Iklan Jawatan Kosong dimuka sampul surat dan hendaklah dialamatkan kepada alamat seperti di bawah;

PENGURUS BESAR
PERBADANAN KEMAJUAN PERUSAHAAN KAYU SARAWAK (PUSAKA)
BLOK PODIUM, WISMA SUMBER ALAM, JALAN STADIUM, PETRA JAYA
PETI SURAT 194, 93702 KUCHING, SARAWAK
[U.P.: SEKSYEN PENGURUSAN SUMBER MANUSIA (HRM)]

d. Permohonan yang lewat diterima tidak akan dipertimbangkan.
e. Hanya permohonan yang lengkap serta mengikut peraturan yang telah ditetapkan akan disenarai pendek dan pemohon yang dipilih untuk sesi temuduga sahaja akan dihubungi. Sekiranya pemohon-pemohon tidak dihubungi dalam masa tiga (3) bulan dari tarikh iklan ini ditutup, maka anggaplah permohonan tersebut tidak berjaya.

Jawatan Kosong Perbadanan Kemajuan Perusahaan Kayu Sarawak (PUSAKA)
Muat turun iklan jawatan dan syarat permohonan disini
Muat turun borang permohonan disini