Home » , , , , » Jawatan Kosong Institut Kefahaman Islam Malaysia (IKIM) - 8 Disember 2017

Jawatan Kosong Institut Kefahaman Islam Malaysia (IKIM) - 8 Disember 2017

Iklan jawatan kosong Institut Kefahaman Islam Malaysia (IKIM) | Jawatan kosong terkini di Institut Kefahaman Islam Malaysia (IKIM) Disember 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi kerja kosong di Institut Kefahaman Islam Malaysia (IKIM). Butiran iklan jawatan kosong adalah seperti berikut:

1. PEKERJA AWAM (3 KEKOSONGAN)
Tangga Gaji RM2,000.00

Tarikh tutup permohonan 8 Disember 2017
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan

CARA MEMOHON:
Calon-calon yang berminat dipelawa mengemukakan surat permohonan beserta keterangan peribadi yang lengkap(resume/ curriculum vitae) mengenai kelayakan dan pengalaman, salinan sijil-sijil akademik yang berkenaan, kad pengenalan, sijil kelahiran, slip gaji terakhir, nombor telefon untuk dihubungi dan sekeping gambar berukuran passport (tidak dikembalikan) kepada:

 Institut Kefahaman Islam Malaysia (IKIM)
2, Langgak Tunku Off Jalan Tuanku Abdul Halim,
50480 KUALA LUMPUR(u.p.: Unit Sumber Manusia) Tel: 03-62046304
Sebelum atau selewat-lewatnyapada 8 Disember 2017. 
 
Sila nyatakan jawatan yang dipohon di sebelah kiri atas sampul surat.Calon-calon yang melepasi tapisan dan terpilih sahaja akan dipanggil temuduga. Permohonan calon dikira GAGAL sekiranya tidak menerima sebarang maklum balas daripada IKIM tiga (3) bulan dari tarikh iklan ditutup.

Jawatan Kosong Institut Kefahaman Islam Malaysia (IKIM)
Jawatan Kosong Institut Kefahaman Islam Malaysia (IKIM)
Info selanjutnya tentang iklan jawatan disini