Home » , , , , » Jawatan Kosong Perbadanan Muzium Negeri Pahang - 09 Jun 2017

Jawatan Kosong Perbadanan Muzium Negeri Pahang - 09 Jun 2017

Iklan jawatan kosong kerajaan terkini Perbadanan Muzium Negeri Pahang | Jawatan kosong terkini di Perbadanan Muzium Negeri Pahang Jun 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi kerja kosong di Perbadanan Muzium Negeri Pahang. Butiran adalah seperti berikut:

1. PEMBANTU TADBIR (P/O) N19


GAJI MINIMUM : RM 1,352.00
GAJI MAKSIMUM : RM 4,003.00

Tarikh tutup permohonan pada 09 Jun 2017
Lokasi : Pahang
Sektor : Kerajaan
 
CARA MEMOHON :
(i) Semua permohonan hendaklah menggunakan borang yang boleh dibeli daripada Bahagian Pentadbiran Perbadanan Muzium Negeri Pahang, Pekan dengan menyertakan kiriman wang pos bernilai RM 5.00 dan sampul surat berukuran 23 sm x 10 sm beralamat sendiri dan bersetem RM0.60 sen atau datang sendiri di alamat seperti di bawah.

(ii) Calon-calon yang terdiri daripada pegawai-pegawai sedang berkhidmat dalam Perkhidmatan Awam, Badan Berkanun atau Kuasa Tempatan mestilah telah disahkan dalam Perkhidmatan dan permohonan hendaklah dikemukakan melalui Ketua Jabatan masing-masing dan Laporan Prestasi Tahunan disertakan bersama.

(iii) Permohonan hendaklah disertakan dengan salinan Sijil Lahir, Kad Pengenalan, Sijil Berhenti Sekolah dan semua sijil-sijil kelayakan yang telah disahkan seperti yang disyaratkan termasuk sekeping sampul surat berukuran 24 sm x 11 sm beralamat sendiri dan dilekatkan setem RM0.60 serta hendaklah ditulis nama jawatan yang dipohon disudut atas sebelah kiri sampul surat.

PERMOHONAN YANG LENGKAP HENDAKLAH DIHANTAR KEPADA:

PENGARAH
PERBADANAN MUZIUM NEGERI PAHANG
JALAN SULTAN AHMAD
26600 PEKAN
PAHANG DARUL MAKMUR

Jawatan Kosong Perbadanan Muzium Negeri Pahang
Jawatan Kosong Perbadanan Muzium Negeri Pahang
Iklan jawatan dan syarat permohonan disini