Home » , , , , » Jawatan Kosong Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) - 24 Mac 2017

Jawatan Kosong Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) - 24 Mac 2017

Iklan jawatan kosong kerajaan terkini Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) | Jawatan kosong terkini di Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) Mac 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi kerja kosong di Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Butiran adalah seperti berikut:

1. PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN

Tarikh tutup permohonan pada 24 Mac 2017
Lokasi : Putrajaya
Sektor : Kerajaan

CARA PERMOHONAN

Setiap permohonan hendaklah menggunakan borang yang boleh dimuat turun melalui pautan dibawah. Permohonan mestilah melalui Guru Besar/Pengetua / Ketua Jabatan masing-masing mengikut Perintah Am Bab “A” Perkara 21. Borang permohonan hendaklah disertakan dengan Salinan Buku Rekod Perkhidmatan, kenyataan Cuti yang telah disahkan dan markah prestasi 3 tahun terkini.

Salinan sijil-sijil dan lain-lain dokumen berkaitan hendaklah disertakan bersama-sama dengan borang permohonan. Semua permohonan hendaklah dihantar kepada :

PENGARAH
BAHAGIAN BUKU TEKS
KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA
ARAS 1-3, BLOK E15,
KOMPLEKS KERAJAAN PARCEL E
62604 PUTRAJAYA

Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil temuduga. Calon calon yang tidak menerima jawapan selepas tiga (3) bulan dari tarikh tutup permohonan hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya. Segala perbelanjaan berkaitan temuduga iaitu kos penginapan, pengangkutan, makan dan minum adalah di bawah tanggungan sendiri.

Jawatan Kosong Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM)

Iklan jawatan dan syarat permohonan disini
Muat turun borang permohonan disini