Jawatan Kosong Universiti Utara Malaysia (UUM) - 03 Mei 2016

Iklan jawatan kosong Universiti Utara Malaysia (UUM) | Jawatan kosong terkini di Universiti Utara Malaysia (UUM) Mei 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi kekosongan jawatan di Universiti Utara Malaysia (UUM). Butiran jawatan adalah seperti berikut:

1. PEMBANTU TADBIR (PEPERIKSAAN) N17
Jadual Gaji : RM54.00 sehari

Tarikh tutup permohonan pada 03 Mei 2016
Lokasi : Kedah
Sektor : Kerajaan

  • Bertanggungjawab melaksanakan tugas-tugas perkeranian dan operasi di peringkat Kumpulan Pelaksana yang merangkumi aspek perkeranian dan operasi (termasuk, tetapi tidak terhad kepada, tugas-tugas pentadbiran am, pengurusan personel, perkhidmatan kaunter dan pemprosesan, pengumpulan data dan maklumat, pengendalian peralatan perhubungan/ komunikasi).
  • Membantu Ketua Pengawas dan Pengawas dalam pengendalian peperiksaan dan bertanggungjawab secara terus kepada Ketua Pengawas dan Pengawas dalam urusan pengendalian peperiksaan.

TEMPOH PERKHIDMATAN
Mulai 29 Mei 2016 hingga 07 Julai 2016.

CARA MEMOHON

i. Semua permohonan jawatan hendaklah dibuat melalui sistem dalam talian (online) yang boleh dicapai melalui pautan laman sesawang  http://www.perjawatan.uum.edu.my/
ii. Pemohon perlu mendaftar sebelum mengisi maklumat yang diperlukan dalam sistem ini.

Jawatan Kosong Universiti Utara Malaysia (UUM)

Permohonan secara online disini
Iklan jawatan dan syarat permohonan disini