Home » , , , , » Jawatan Kosong Majlis Ugama Islam Dan Adat Resam Melayu Pahang (MUIP) - 15 Mac 2016

Jawatan Kosong Majlis Ugama Islam Dan Adat Resam Melayu Pahang (MUIP) - 15 Mac 2016

Jawatan kosong terkini di Majlis Ugama Islam Dan Adat Resam Melayu Pahang (MUIP) Mac 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi kekosongan jawatan di Majlis Ugama Islam Dan Adat Resam Melayu Pahang (MUIP). Keutamaan adalah diberi kepada calon-calon yang berkebolehan mengendalikan komputer dan mempunyai kelulusan yang baik dalam Pengetahuan Agama Islam. Butiran adalah seperti berikut:


1. Penolong Pegawai Hal Ehwal Islam S27
2. Penolong Pegawai Senibina JA29
3. Penolong Juruukur Bahan JA29

Tarikh tutup permohonan pada 15 Mac 2016
Lokasi : Pahang
Sektor : Kerajaan

CARA MEMOHON
 Pemohon hendaklah menggunakan Borang Permohonan yang boleh didapati di Pejabat Majlis Ugama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang atau memuat turun Borang Jawatan Kosong melalui Laman Web MUIP (http://www.muip.gov.my/.)
 Pemohon hendaklah menulis nama jawatan yang dipohon pada penjuru kiri atas sampul surat yang dihantar. Semua permohonan hendaklah dihantar kepada:

TIMBALAN YANG DIPERTUA,
MAJLIS UGAMA ISLAM DAN ADAT RESAM MELAYU PAHANG,
KOMPLEKS ISLAM SULTAN HAJI AHMAD SHAH (KISHAS),
26600 PEKAN,
PAHANG DARUL MAKMUR

Jawatan Kosong Majlis Ugama Islam Dan Adat Resam Melayu Pahang (MUIP)

CATATAN AM
 Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ditemuduga. Sebarang keputusan yang dibuat berkaitan dengan urusan ini adalah muktamad.
 Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

Muat turun iklan jawatan dan borang permohonan disini