Home » , , , » Jawatan Kosong Syarikat Air Negeri Sembilan (SAINS) - 19 & 26 Februari 2016

Jawatan Kosong Syarikat Air Negeri Sembilan (SAINS) - 19 & 26 Februari 2016

Jawatan kosong terkini Februari 2016 di Syarikat Air Negeri Sembilan (SAINS). Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi kekosongan jawatan di Syarikat Air Negeri Sembilan (SAINS) sebagai:

1. PEMBACA METER
2. PEKERJA AWAM
3. PENYELIA
4. OPERATOR LOJI

Tarikh tutup permohonan pada 19 & 26 Februari 2016
Lokasi : Negeri Sembilan
Sektor : Swasta

Maklumat syarikat :
Syarikat Air Negeri Sembilan (SAINS) ialah sebuah syarikat korporat yang ditubuhkan pada 15 Mac 2007 dan telah dipertanggungjawabkan untuk mengambil alih peranan dan fungsi pengurusan sistem bekalan air di Negeri Sembilan daripada Jabatan Bekalan Air Negeri Sembilan (JBANS) mulai 1 Januari 2009. SAINS adalah sebuah syarikat milik Kerajaan Negeri menerusi Menteri Besar Negeri Sembilan (Perbadanan) atau Menteri Besar Negeri Sembilan Incorporation. SAINS bertanggungjawab di dalam memastikan bekalan air berkualiti untuk seluruh warga Negeri Sembilan. SAINS juga bertanggungjawab didalam memastikan penambahbaikan mutu perkhidmatan yang diberikan kepada setiap pelanggan.

Sesiapa yang berminat sila email / hubungi kami dan lampirkan butir-butir peribadi anda dengan gambar berukuran passport pada atau sebelum 19 & 26 Februari 2016 kepada :

Bahagian Sumber Manusia,
Syarikat Air Negeri Sembilan Sdn Bhd.,
Tingkat 2, Kompleks PKNNS,
Jalan Persiaran S2 B2,
70300 Seremban,
Negeri Sembilan Darul Khusus.

Email : hr_sains@sainswater.com
Jawatan Kosong Syarikat Air Negeri Sembilan (SAINS)

Iklan jawatan dan syarat permohonan disini