Home » , , , , » Jawatan Kosong Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA) - 09 September 2018

Jawatan Kosong Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA) - 09 September 2018

Iklan jawatan kosong Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA) | Jawatan kosong terkini di Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA) September 2018. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi kerja kosong di Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA). Butiran iklan jawatan kosong adalah seperti berikut:

1. PEGAWAI UNDANG-UNDANG L52
Jadual Gaji Kasar : RM 7,640.00

Tarikh tutup permohonan 09 September 2018
Lokasi : Kedah
Sektor : Kerajaan

Panduan/Cara Memohon

4.1 Borang-borang permohonan boleh didapati dengan melayari laman web LADA di alamat www.lada.gov.my. Borang permohonan yang telah siap diisi hendaklah disertakan dengan salinan sijil-sijil atau salinan keputusan peperiksaan akhir bagi kelayakan yang diisyaratkan termasuk salinan sijil ujian lisan Bahasa Melayu (SPM) dan sekeping gambar terbaru berukuran pasport, salinan kad pengenalan, sijil kelahiran, surat berhenti sekolah dan lain-lain dokumen yang berkaitan. Calon juga perlu mengemukakan curriculum vitae (CV) dan maklumat gaji yang dipohon ke alamat email jobs@lada.gov.my.

4.2 Setiap permohonan mestilah ditulis (NAMA JAWATAN YANG DIPOHON) di bahagian atas sebelah kiri sampul. Permohonan yang telah lengkap diisi dan ditandatangani hendaklah dikemukakan ke alamat seperti di bawah:-

 Ketua Pegawai Eksekutif
 Lembaga Pembangunan Langkawi
 Tingkat 3, Kompleks LADA
 Jalan Persiaran Putra
 07000 Kuah, Langkawi
KEDAH DARUL AMAN
 (u.p. Bahagian Sumber Manusia dan Khidmat Pengurusan)

Hanya calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil temu duga. Pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 3 bulan dari tarikh tutup permohonan hendaklah menganggap bahawa permohonan mereka tidak berjaya.

Jawatan Kosong Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA)
Jawatan Kosong Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA)

Iklan jawatan dan syarat permohonan disini

Muat turun borang permohonan disini