Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia (MPB) - 29 April 2016

Iklan jawatan kosong Lembaga Lada Malaysia (MPB) | Jawatan kosong terkini di Lembaga Lada Malaysia (MPB) April 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi kekosongan jawatan di Lembaga Lada Malaysia (MPB). Butiran jawatan adalah seperti berikut:

1. PEGAWAI EHWAL EKONOMI E41
2. PENOLONG PEGAWAI EHWAL EKONOMI E27
3. PEMANDU KENDERAAN H11
4. PEMBANTU AWAM H11 

Tarikh tutup permohonan pada 29 April 2016
Lokasi : Sabah, Sarawak
Sektor : Kerajaan

CARA MEMOHON DAN CATATAN AM
a) Pemohon hendaklah mengemukakan permohonan secara atas talian melaluie-jawatan MPB melalui laman web :http://ejawatan.mpb.gov.my.
b) Maklumat lanjut berkaitan kelayakan serta syarat-syarat yang diperlukan dan senarai tugas bagi setiap jawatan boleh didapati di laman web kami di www.mpb.gov.my atau di mana-mana pejabat Lembaga Lada Malaysia.
c) Tarikh Permohonan Ditutup: 29 April 2016
d) Pemohon yang memohon secara atas talian adalah dikehendaki membawa bersama sijil/dokumen asal beserta salinan-salinan fotostat sekiranya dipanggil menghadiri temuduga.
e) Sekiranya pemohon tidak dipanggil untuk menghadiri temuduga dalam tempoh tiga bulan dari tarikh tutup iklan, permohonan adalah boleh dianggap sebagai tidak berjaya

Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia (MPB)

Iklan jawatan dan syarat permohonan disini
Permohonan secara online disini